Bij ons kan je kleding vast online reserveren!

HEB JE IETS LEUKS GEZIEN IN ONZE WEBSHOP EN WIL JE GRAAG PERSOONLIJK LANGS KOMEN OM TE PASSEN? DAN KUN JE NU HET ARTIKEL  RESERVEREN ZODAT HET IN ONZE WINKEL VOOR JE KLAAR HANGT!

Hoe het werkt? Simpel!
Je selecteert het artikel naar keuze en plaatst deze in de winkelmand. Bij het afrekenscherm kies je de optie Ophalen in de winkel en vervolgens kies je bij de betaalmethode voor Betalen in de winkel. Gefeliciteerd, het item wordt nu speciaal voor jou achter gehouden!
De reservering wordt maximaal 3 dagen voor je achter gehouden, daarna wordt het artikel weer terug gehangen in de winkel.

In het kort:
1. Plaats je favoriete items in winkelmand
2. Klik op Doorgaan naar afrekenen
3. Kies voor de optie Ophalen in de winkel en vervolgens Betalen in de winkel
4. Een modeadviseur staat met jouw kleding klaar in onze winkel

Moet ik mijn reservering van tevoren betalen?
Nee bij een geplaatste reservering, hoef je nog geen betaling te doen. In onze winkel kun je het gekozen artikel passen en als het artikel naar wens is, kun je deze aan de kassa betalen.

Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Als je een reservering hebt geplaatst dan krijg je van ons een bevestiging per mail. Hierin staat een overzicht van de door jouw gereserveerde artikelen. Deze artikelen hangen voor je klaar in de winkel.

Waar ik mijn reservering annuleren?
Wanneer je jouw reservering wilt annuleren, kun je ons bellen op 0548-541569 of een mail sturen naar webshop@wesselsmode.nl.

Hoelang duurt het voordat mijn reservering klaar hangt?
Tijdens openingstijden van onze winkel duurt het maximaal 3 uur voordat jouw reservering klaar hangt. Uiteraard mag je altijd met onze klantenservice bellen of jouw reservering al voor je klaar hangt bij de kassa: 0548-541569.

Hoelang blijven de artikelen voor mij gereserveerd?
Jouw gereserveerde artikelen worden 3 dagen voor je bij de kassa apart gehouden.

 

*Het is helaas niet mogelijk om afgeprijsde items te reserveren.